Mindennapi csodák

Mindennapi csodák

Egy átlagos bócaszombat csodája

2020. október 26. - cidi

A mostani szombati alkalmunk egy átlagos bócaszombat volt, gyakoroltuk a verseket, játszottunk. Vagyis a már megszokott menetrend zajlott. Én viszont már elég régen voltam a klubban ahhoz, hogy kicsit jobban ki tudjak emelkedni ebből a szombat érzésből. Örültem, hogy újra látom a többieket, és kiderült, hogy új családtagok is érkeztek.

Szinte rögtön megismerkedtünk egymással. Jöttek bemutatkozni, indultunk játszani, és néhány perc múlva már azt is tudtuk, ki kinek volt az osztálytársa, illetve legkisebb új tagunk szuper világítós cipőjét is jobban szemügyre vettük.

Ahogy közeledtünk egymáshoz, szinte nem is éreztem, hogy idegenek lennénk. Tökéletesen illettek a csapatba (legalábbis szerintem).

Ahogy térültem-fordultam, azon kaptam magam, hogy a lányok együtt játszanak. Egy pillanatra melegség öntötte el a szívemet.

Ők nem régóta vannak velünk, mégis nagyon hamar otthonra leltek a Bice-Bóca családban. Az őszinte, tiszta szeretet, amely belengi közösségünket, valóban komoly erővel bír. Percekig csak néztem őket, és azt gondoltam, jó itt, velük…

Az egyikük még csak egy kislány, aki még gyermeki szeretettel közeledik az emberek felé, a másik lány pedig sok-sok éve nem beszél, mégis kitárta szívét a maga módján.

img_0356.JPEG

A Bice-Bóca nap mint nap azon munkálkodik, hogy a valódi akadálymentesítő közösségként lerombolja az elszigeteltség falait, hogy azok egybeérő sík felületekké válhassanak. Igazából bele sem gondolunk abba, hogy ez csak egy mesterséges kreálmány, ezeket a falakat mi emeljük magunk köré, az élet minden területén.

Valójában nincsenek falak, legalább nem igaziak.

Ez viszont igazi volt, egy igazi csoda...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapicsodak.blog.hu/api/trackback/id/tr9316258140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása